QUÈ PODEM FER DURAT LA QUARENTENA? TIPS A+!

En aquests moments d'excepcionalitat que estem vivint, ens trobem davant e situacions que molt cops no tenim eines per a poder gestionar. I és normal! Cal donar-nos temps per a poder entendre el que està passant i així poder començar a establir prioritats. 

I si als adults ens costa, com ho poden gestionar els infants, adolescents o persones amb necessitats especials? Cal acompanyar-nos i entendre que cada persona necessita el seu propi procés. És per això que us animem a :
  • Deixeu-vos i deixeu-los sentir, en aquests dies les emocions poden ser molt intenses i variables i cal donar valor a totes i cada una d'elles. T'ENTENC!
  • A vegades costa trobar les paraules per a explicar allò que estem  o estan  sentint. Començar nosaltres explicant el que sentim pot ser un bon inici. T'ACOMPANYO!
  • Les angoixes d'una persona poden semblar poc importants des del punt de vista d'una altra però això no significa que ho siguin. Respecteu allò que sentiu i que poden sentir els més petits de casa. ET RESPECTO!
  • Buscar espais on pugueu riure i jugar, sense estar condicionats per situacions o conflictes que hagin sorgit durant el dia, ens ajudaran a poder posar en perspectiva com ens sentim i quines són les prioritats. ET GAUDEIXO!
Per tot això, des de l'inici de l'estat d'alarma, a les Xarxes socials del centre Psique+Logo hem creat els TIPS A+, idees pràctiques, fàcils d'aplicar i molt útils per a què pugueu tenir estratègies a casa, tant amb petits com amb grans. Són tips pensats i proposats per tot l'equip multidisciplinar del centre per a poder cobrir quasevol de les necessitats que us puguin sorgir, siguin de l'àmbit que siguin.

Si voleu estar al dia de quines són les propostes que us anem penjant cada dia així com vídeos, posts o apps, SEGUIU-NOS! ens encantarà que formeu part de la nostra gran família!



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

QUÈ PUC FER SI EL MEU FILL/A QUEQUEJA?

TALLERS SETMANALS D'ESTIMULACIÓ COGNITIVA PER A LA TERCERA EDAT

CONTES PER A TREBALLAR LES EMOCIONS (2)