Entrades

S'estan mostrant les entrades amb l'etiqueta #divorci

Com dir als nostres fills que ens separem?

Imatge
Ja és prou complicada la decisió de separar-se, però encara ho és més si hi ha fills en l’equació. Una de les causes del malestar dels infants en aquestes situacions es deu a com els hi comuniquem. Una comunicació adequada pot fer desaparèixer les falses creences sobre la seva responsabilitat en la separació o el sentiment d’abandonament. Un dels dilemes que es sol presentar és: deixo la parella assumint que “trenco” la família i per tant tindrà efectes negatius en els nens o continuo encara que la relació no funcioni pensant que aquesta situació beneficiarà als infants. Aquesta decisió és molt personal, però si la comunicació és correcta una separació no porta en si mateixa problemes als nens.                        Com li comuniquem? En primer lloc cal deixar clar que la ruptura de la parella no comporta cap ruptura com a pares. El nen no ha de saber els m...