Entrades

S'estan mostrant les entrades amb l'etiqueta #tecnologia #addicions #infants #salut

L'ADDICCIÓ ALS VIDEOJOCS : UN PROBLEMA SOCIAL

Imatge
L'OMS ha inclòs l’addicció als videojocs com un transtorn en la seva nova classificació internacional de malalties mentals. Les estadístiques conclouen que té més prevalència en nois entre els 10 i els 35 anys . Acostumen a ser nois amb dificultat per relacionar-se amb els altres   o el món que els rodeja, amb baixa autoestima. Els adolescents són el grup més vulnerable a l’addicció dels videojocs , ja que, estàn en procés de construcció de la seva personalitat i són més sensibles al món que els rodeja . Per altre banda, els videojocs són molt atractius perque ofereixen una recompensa inmediata, i els hi ofereix la possibilitat d’evadir-se de la realitat . QUAN CONSIDEREM QUE UNA CONDUCTA ÉS PATOLÒGICA? Es considera un comportament patològic quan es realitza de manera compulsiva i pateixen síndrome d’abstinència i irritabilitat quan no poden jugar. Entre les conseqüències negatives podem trobar : -           Ansietat -...