Entrades

S'estan mostrant les entrades amb l'etiqueta #responsabilitat

COM PODEM ACONSEGUIR QUE ELS ADOLESCENTS FACIN UN ÚS RESPONSABLE DEL TELÈFON MÒBIL?

Imatge
El telèfon mòbil constitueix un part natural i important de la quotidianitat dels adolescents i es utilitzat com un medi per organitzar-se les activitats de la vida diària però, també, es converteix en un mitjà per construir un vincle social i per definir el propi espai personal en relació al altres. Actualment, ens trobem immersos en una era digital paradoxal que ens té aïllats de la persones però, a la vegada, ens permet l’oportunitat d’estar en contacte amb altres persones que estan lluny o que ni tan sols coneixem. És un objecte desitjable a aquesta etapa i, avui en dia, pràcticament tots els adolescents posseeixen un. Concretament, s’estima que es comença a utilitzar per primera vegada entre els 10 i els 13 anys i el 99% dels adolescents entre 17-18anys en tenen un. La majoria d’ells, el té contínuament encès durant la nit i aquest fet afavoreix que es facin/rebin trucades i/o missatges de text a qualsevol hora amb la conseqüent modificació del patró de comunicació social, la dis...